Reisdag 4. Zondag 12 juni 2016

21 juni 2016 - Kaunertal, Oostenrijk

Zondag 12-6-2016

Vanochtend om twee uur zijn we vertrokken met een volgepakte bus naar Oostenrijk vanaf de grote parkeerplaats van Beatrixoord, uitgezwaaid door Bert Eissens en enkele familieleden/ vrienden. De dag ervoor hadden we de bus al volledig ingepakt op het terrein van onze sponsor Drenthe Tours, met 7 handbikes, fietsen en de nodige bagage.

Wij hadden in totaal twee chauffeurs, de eerste werd in Düsseldorf afgelost. Iedereen probeerde in de bus een beetje te slapen, maar het bleef een beetje bij wegdommelen.

Om 15.00 uur kwamen we aan bij de camping/hotel. Marga en Ferry waren vlak voor Feichten uitgestapt om een huurauto op te halen. Het was gelukkig zonnig weer en 25 graden, zodat alle tenten droog opgezet konden worden. Ondertussen kregen alle ‘nieuwe’ mensen een rondleiding door het hotel . Deze rondleiding werd gegeven door Melanie en Jacqueline.

Om 17.30 uur zaten we allemaal voor de hoofdtent samen met de familie Drost voor de eerste groepsborrel en evaluatie. Straks om 19.00 uur aan tafel. Om 21.00 uur is het officiële welkomstwoord van de HBB-organistatie.