Reisdag 3 van Kitzingen naar Waldstetten (gunzborg)

21 juni 2016 - Bad Salzungen, Duitsland

Wij hebben vandaag een prachtige toeristische rit gemaakt. Van Kitzingen naar Waldstetten. Wij dachten tijd genoeg te hebben en de kleine 300 km naar Waldstetten snel te kunnen doen. Sms contact met Chris en Agnes leert ons zij er om ongeveer 16.30 zullen zijn. Onze TomTom geeft ook aan dat wij er om 16.30 zullen zijn.
Maar als wij om 16.30 na de prachtige langzame toerische route in Waldstetten aankomen, kunnen wij de Golden en Engel van de familie. Mayer niet vinden. Wij zijn in het verkeerde Waldstetten aangekomen. Bellen met Chris en Agnes blijkt het nog 1 en een half uur rijden verder te zijn. Waar wij waren was tussen Aalen en Goppingen te zijn.
En wij hadden een afspraak in Waldstetten bij Gunzborg. We kregen de coördinaten van Chris en Agnes. Snel in de TomTom gezet en rijden maar. Allemaal kleine wegen ongeveer 100 km. We waren om 18,15 in hethotel Zum Golden en Engel. Het is ook een brouwerij. Wij hebben daar heerlijk met ons vieren gegeten. Ook lekker toetje. Na het eten samen met Agnes nog gewandeld met Nika door het dorpje. Daarna zijn we naar de Camper gegaan die achter het hotel bij de brouwerij mocht staan.
Volgende ochtend met ons vieren ontbeten, een enorme keuze kwam op de tafel. Lekker ontbeten dus. Daarna rijdt ieder op zijn eigen tempo naar Oostenrijk. Via de rechenpass naar Platz in het Kaunertaler. Camping achter sporthotel weissee in Platz. Chris en Agnes waren er omongeveer 12.30 uur en wij om 13.30 uur. Agnes en Chris hadden de tent al bijna helemaal staan. Het was ook mooi droog weer. Agnes had ook een stuk camping afgezet voor de tenten van de Groningse groep. Wij de Camper er dwars voor aan eind van het stuk. De bus uit Groningen kwam ongeveer 16 uur aan.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade