Vrijdag 10 juni 2016. Reisdag 2 van Hoch-Elten naar Kitzingen.

20 juni 2016 - Kitzingen, Duitsland

We hebben vannacht heerlijk geslapen in ons huis op wielen. Op de gratis camperplaats in Hoch-Elten, samen met ongeveer 10 andere campers.
Op deze plaats zijn geen voorzieningen. Het was redelijk rustig op de weg. De TomTom verkeerd geïnstrueerd, dus een beetje omgereden. Maar wat maakt dat uit we hebben vakantie. We reden door het sauerland een stuk het was dus al behoorlijk heuvelig soms. Wel veel vrachtauto's op de weg en vooral ook op de parkeerplaatsen.
We zijn vanochtend om ongeveer 10.30 uur vertrokken, aangekomen in Kitzingen. 18.05 uur. We hebben een koffie pauze, lunch en thee pauze genomen. Vandaag hebben we
550 km gereden. Gisteren vertrokken uit Exmorra om 19.50 uur en waren om 21.50 uur in Hoch-Elten, 183 km.
Het weer was goed, blauwe luchten, beetje bewolkt af en toe. Beslist niet koud. We hebben getankt bij een autohoff brandstof is goedkoper als je net van desnelweg af bent.
We hebben nassie gegeten, mee genomen vanuit huis ( vriezer).